Συχνές ερωτήσεις

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα βάζοντας τα στο καλάθι και συμπληρώνοντας τη ποσότητα που θέλετε.
Εφόσον τελειώσετε τη διαδικασία αυτή πιέζετε το πεδίο  <ΤΑΜΕΙΟ> και συμπληρώνοντας τη κατάλληλη φόρμα με τα στοιχεία σας, τον τρόπο αποστολής και τον τρόπο πληρωμής, επιβεβαιώνετε τη παραγγελία.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται συνήθως την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα με courier της  Γενικής Ταχυδρομικής ή με ΕΛΤΑ Courier. Μετά την εκτέλεση τους σας  αποστέλλουμε e-mail ή  μήνυμα  στο κινητό σας τηλέφωνο για να μπορέσετε να καταλάβετε ότι την έχουμε αποστείλει. Για χερσαίους  προορισμούς  χρειάζονται αναλόγως τη περιοχή σας 1-2 εργάσιμες  μέρες. Για νησιωτικούς προορισμούς και δυσπρόσιτα σημεία  μπορεί να χρειαστούν  και  4 εργάσιμες μέρες.

Το κατάστημα μας υποστηρίζει όλους τους τρόπους πληρωμής όπως πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε όλες τις τράπεζες και βέβαια αντικαταβολή. Η αντικαταβολή κοστίζει 2,50€ ενώ σε όλους τους  υπόλοιπους τρόπους πληρωμής το κόστος υπολογίζεται ανάλογα με τα έξοδα των μεταφορικών.

Ασφαλώς και μπορείτε να παραλάβετε από το φυσικό μας κατάστημα αρκεί να καταχωρίσετε τη παραγγελία σας και να τσεκάρετε τα ανάλογα πεδία στη φόρμα παραγγελίας. Σε καμιά περίπτωση δεν είναι δεσμευτικό να παραλάβετε τα προϊόντα αν δεν είναι της αρεσκείας σας (εκτός από ειδικές παραγγελίες).  Μας βοηθάει ιδιαιτέρα αν ξέρουμε τι ψάχνετε και γλιτώνετε πολύ χρόνο διότι η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη για παραλαβή.

Εάν δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία και γενικότερα δεν έχει φθαρεί το προϊόν, μπορείτε κατόπιν επικοινωνίας, να μας το επιστρέψετε με δική σας χρέωση και να σας στείλουμε αυτό που τελικά επιθυμείτε.
Σε κάθε περίπτωση εμείς είμαστε εδώ για να σας εξυπηρετήσουμε.

Τα προϊόντα του καταστήματος  μας καλύπτονται από εγγύηση ανάλογα το είδος και τη κατηγορία τους. Σε κάθε περίπτωση τα αποστέλλετε σε εμάς για να ελέγξουμε το πρόβλημα και εφόσον διαπιστωθεί ή σωστή χρήση τους επισκευάζονται ή τα αντικαθιστούμε εξ ολοκλήρου. Σε κάθε περίπτωση εμείς  φροντίζουμε να υπάρχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά και οι κατάλληλες προδιαγραφές ώστε να αποφύγουμε τα προβλήματα.

Αυτό σημαίνει ότι ή το βάρος της αποστολής είναι μεγάλο ή τα προϊόντα που επιλέξατε είναι ογκώδη. Σε αυτή τη περίπτωση δεν ισχύει η υπηρεσία της αντικαταβολής και η αξία της παραγγελίας πρέπει να καταβληθεί εξ ολοκλήρου. Μας ενημερώνεται με πια μεταφορική εταιρία θέλετε να παραλάβετε ή αν δεν έχετε κάποια συγκεκριμένη επιλέγουμε εμείς για εσάς την καλύτερη και οικονομικότερη για τον προορισμό σας. Αφού σας δώσουμε ένα μέγεθος της αξίας των μεταφορικών πληρώνετε εσείς το κόστος  στην εκάστοτε μεταφορική εταιρία.

Μας ενημερώνετε για πιο προϊόν πρόκειται, ελέγχουμε τα αποθέματα μας και σας  δίνουμε προσφορά. Για ειδικές παραγγελίες και υλικά που δεν υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ελέγχουμε διαθεσιμότητα από προμηθευτές σας στέλνουμε φωτογραφίες και προδιαγραφές και εφόσον συμφωνήσουμε προχωράμε σε παραγγελία.

Για οποιαδήποτε απορία, ερώτηση, προβληματισμό το προσωπικό και η διεύθυνση του καταστήματος είναι στη διάθεση σας και στα τηλέφωνα του καταστήματος που αναγράφονται στους τρόπους επικοινωνίας.